• secretar@primariasieut.ro
  • Tel/Fax 0263261179
  • Primăria Șieuț, Strada Principală, nr. 197
  • CIF 4347372
  • SIRUTA 34869
  • Poliția Șieuț 0263261180
Șieuț
  • Prezentare
    • LEGISLAȚIE
    • CONDUCERE
      • LISTA PERSOANELOR DIN CONDUCERE ȘI AGENDA DE LUCRU A ACESTORA
    • ORGANIZARE
      • REGULAMENT DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE
      • ORGANIGRAMA
      • STAT DE FUNCȚII
      • INSTITUȚII SUBORDONATE
      • CARIERĂ
    • PROGRAME ȘI STRATEGII
    • RAPOARTE ȘI STUDII
  • Consiliul local
    • CONSILIERI
    • COMISII DE SPECIALITATE
    • CONVOCĂRI ȘEDINȚE
    • MINUTE ȘEDINȚE
    • RAPOARTE DE ACTIVITATE
    • HOTĂRÂRI
    • PROIECTE DE HOTĂRÂRE
    • REGULAMENT DE ORGANIZARE
  • Interes public
    • SOLICITARE INFORMAȚII / LEGISLAȚIE - BULETIN INFORMATIV (LEGEA Nr.544/2001)
      • RESPONSABIL LEGEA Nr.544/2001
      • FORMULAR PENTRU SOLICITARE ÎN BAZA LEGII NR.544/2001
      • FORMULARE AFERENTE RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ
      • RAPOARTE APLICARE LEGEA Nr.544/2001
    • BUGET DIN TOATE SURSELE DE VENITURI
      • BUGET PE SURSE FINANCIARE
      • SITUAȚIA PLĂȚILOR
      • SITUAȚIA DREPTURILOR SALARIALE
    • BILANȚURI CONTABIILE
    • ACHIZIȚII PUBLICE
      • PROGRAMUL ANUAL AL ACHIZIȚIILOR PUBLICE
      • CENTRALIZATOR ACHIZIȚII PUBLICE
      • CONTRACTE
    • DOCUMENTE INTERES PUBLIC
    • DECLARAȚII DE AVERE ȘI DE INTERESE
    • FORMULARE TIP
  • Transparența
    • Rapoarte privind aplicarea Legii 52/2003
    • Transparența decizională
    • Transparența veniturilor salariale
    • Declarații de avere și interese
    • Publicare informații Legea 273/2006
  • Integritatea instituțională
  • MOL
    • U.A.T. Șieuț

      • Statutul unității administrativ teritoriale
      • Regulamentele privind procedurile administrative
      • Hotărârile autorităţii deliberative
      • Dispoziţiile autorităţii executive
      • Documente şi informaţii financiare

      Alte documente

      • Ordinea de zi a şedinţelor de consiliu local
      • Rapoarte - transparenţa decizională
      • Minutele şedinţelor de consiliu local
      • Procese verbale ale şedinţelor de consiliu local
      • Publicații de căsătorie
      • Declarații avere și interese
      • Carieră - anunțuri / formulare
      • Ştiri şi evenimente

      Procedura 03.07.2019

      Procedură din 3 iulie 2019 de organizare și publicare a monitoarelor oficiale ale unităților/subdiviziunilor administrativ-teritoriale, în format electronic.

      Emitent: Guvernul României

      Publicat în Monitorul Oficial nr. 555 din 5 iulie 2019

      ..detalii
  • Mărește font
  • Micșoreaza font
  • Alb-Negru
  • Inversează culorile
  • Valori inițiale
Conform Art.71 din Legea Nr. 448 / 6.12.2006

U.A.T. Șieuț - Transparența veniturilor salariale

Art. 33. - Transparența veniturilor salariale
(1) Toate autoritățile și instituțiile publice enumerate la art. 2 alin. (1) și (3) vor publica la sediul propriu și pe pagina proprie de internet, în datele de 31 martie și 30 septembrie ale fiecărui an, și vor menține publicată o listă a tuturor funcțiilor din autoritățile sau instituțiile publice respective ce intră în categoria personalului plătit din fonduri publice, cuprinzând următoarele:
a) salariul de bază, solda funcției de bază/salariul funcției de bază, indemnizația de încadrare sau indemnizația lunară, după caz;
b) tipul, baza de calcul, cota procentuală, valoarea brută a sporurilor, compensațiilor, adaosurilor, primelor și premiilor eligibile pentru fiecare funcție, precum și baza legală a acordării acestora;
c) valoarea anuală a voucherelor de vacanță care urmează să fie acordate pentru o perioadă lucrată de un an, precum și baza legală a acordării acestora;
d) valoarea anuală a indemnizației de hrană care urmează să fie acordată pentru o perioadă lucrată de un an, precum și baza legală a acordării acesteia;
e) orice alte drepturi în bani și/sau în natură, dacă este cazul, precum și baza legală a acordării acestora;
f) orice informații cu privire la posibile limitări ale venitului salarial, precum și baza legală a acestora.

(2) Nerespectarea prevederilor alin. (1) atrage răspunderea contravențională a conducătorului autorității
sau instituției publice în cauză și se sancționează cu amendă între 5.000 și 10.000 lei.

(3) Inspecția Muncii are competența de a constata și sancționa contravenția prevăzută la alin. (2).
(4) Contravenției prevăzute la alin. (2) i se aplică regimul general stabilit prin Ordonanța Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările și completările ulterioare.

Legea administrației publice locale nr. 215/2001

Transparența veniturilor salariale ale personalului din cadrul primăriei comunei Șieuț, în conformitate cu Art.33 din Legea - cadru nr.153/2017, cu modificările și completările ulterioare

DataDescriereFișier
31.03.2025 Lista funcțiilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Șieuț, județul Bistrița-Năsăud și a Serviciilor publice subordonate Consiliului local Șieuț, în vederea asigurării transparenței veniturilor salariale, conform art. 33 din Legea-cadru nr.153/28 iunie 2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
30.09.2024 Lista funcțiilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Șieuț, județul Bistrița-Năsăud și a Serviciilor publice subordonate Consiliului local Șieuț, în vederea asigurării transparenței veniturilor salariale, conform art. 33 din Legea-cadru nr.153/28 iunie 2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
30.09.2023 Lista funcțiilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Șieuț, județul Bistrița-Năsăud și a Serviciilor publice subordonate Consiliului local Șieuț, în vederea asigurării transparenței veniturilor salariale, conform art. 33 din Legea-cadru nr.153/28 iunie 2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
31.03.2023 Lista funcțiilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Șieuț, județul Bistrița-Năsăud și a Serviciilor publice subordonate Consiliului local Șieuț, în vederea asigurării transparenței veniturilor salariale, conform art. 33 din Legea-cadru nr.153/28 iunie 2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
30.09.2022 Lista funcțiilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Șieuț, județul Bistrița-Năsăud și a Serviciilor publice subordonate Consiliului local Șieuț, în vederea asigurării transparenței veniturilor salariale, conform art. 33 din Legea-cadru nr.153/28 iunie 2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
30.03.2022 Lista funcțiilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Șieuț, județul Bistrița-Năsăud și a Serviciilor publice subordonate Consiliului local Șieuț, în vederea asigurării transparenței veniturilor salariale, conform art. 33 din Legea-cadru nr.153/28 iunie 2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
30.09.2021 Lista funcțiilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Șieuț, județul Bistrița-Năsăud și a Serviciilor publice subordonate Consiliului local Șieuț, în vederea asigurării transparenței veniturilor salariale, conform art. 33 din Legea-cadru nr.153/28 iunie 2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
31.03.2021 Lista funcțiilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Șieuț, județul Bistrița-Năsăud și a Serviciilor publice subordonate Consiliului local Șieuț, în vederea asigurării transparenței veniturilor salariale, conform art. 33 din Legea-cadru nr.153/28 iunie 2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
30.09.2020 Lista funcțiilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Șieuț, județul Bistrița-Năsăud și a Serviciilor publice subordonate Consiliului local Șieuț, în vederea asigurării transparenței veniturilor salariale, conform art. 33 din Legea-cadru nr.153/28 iunie 2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
31.03.2020 Lista funcțiilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Șieuț, județul Bistrița-Năsăud și a Serviciilor publice subordonate Consiliului local Șieuț, în vederea asigurării transparenței veniturilor salariale, conform art. 33 din Legea-cadru nr.153/28 iunie 2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
30.09.2019 Lista funcțiilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Șieuț, județul Bistrița-Năsăud și a Serviciilor publice subordonate Consiliului local Șieuț, în vederea asigurării transparenței veniturilor salariale, conform art. 33 din Legea-cadru nr.153/28 iunie 2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
Șieuț

Galerie foto:

SIPOCA 35

Website conform proiect „Guvernare transparentă, deschisă și participativă – standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit” – cod SIPOCA 35, realizat de către Secretariatul General al Guvernului (S.G.G.) în parteneriat cu Ministerul Afacerilor Interne

Program audiențe:

Primar:
8:00 - 12:30 (luni)

Secretar:
8:00 - 12:30 (miercuri)

implementare / scbn.ro

  • Declarații de avere și interese
  • Hotărâri
  • Dispoziţii
  • Carieră
  • Contact