• secretar@primariasieut.ro
  • Tel/Fax 0263261179
  • Primăria Șieuț, Strada Principală, nr. 197
  • CIF 4347372
  • SIRUTA 34869
  • Poliția Șieuț 0263261180
Șieuț
  • Prezentare
    • LEGISLAȚIE
    • CONDUCERE
      • LISTA PERSOANELOR DIN CONDUCERE ȘI AGENDA DE LUCRU A ACESTORA
    • ORGANIZARE
      • REGULAMENT DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE
      • ORGANIGRAMA
      • STAT DE FUNCȚII
      • INSTITUȚII SUBORDONATE
      • CARIERĂ
    • PROGRAME ȘI STRATEGII
    • RAPOARTE ȘI STUDII
  • Consiliul local
    • CONSILIERI
    • COMISII DE SPECIALITATE
    • CONVOCĂRI ȘEDINȚE
    • MINUTE ȘEDINȚE
    • RAPOARTE DE ACTIVITATE
    • HOTĂRÂRI
    • PROIECTE DE HOTĂRÂRE
    • REGULAMENT DE ORGANIZARE
  • Interes public
    • SOLICITARE INFORMAȚII / LEGISLAȚIE - BULETIN INFORMATIV (LEGEA Nr.544/2001)
      • RESPONSABIL LEGEA Nr.544/2001
      • FORMULAR PENTRU SOLICITARE ÎN BAZA LEGII NR.544/2001
      • FORMULARE AFERENTE RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ
      • RAPOARTE APLICARE LEGEA Nr.544/2001
    • BUGET DIN TOATE SURSELE DE VENITURI
      • BUGET PE SURSE FINANCIARE
      • SITUAȚIA PLĂȚILOR
      • SITUAȚIA DREPTURILOR SALARIALE
    • BILANȚURI CONTABIILE
    • ACHIZIȚII PUBLICE
      • PROGRAMUL ANUAL AL ACHIZIȚIILOR PUBLICE
      • CENTRALIZATOR ACHIZIȚII PUBLICE
      • CONTRACTE
    • DOCUMENTE INTERES PUBLIC
    • DECLARAȚII DE AVERE ȘI DE INTERESE
    • FORMULARE TIP
  • Transparența
    • Rapoarte privind aplicarea Legii 52/2003
    • Transparența decizională
    • Transparența veniturilor salariale
    • Declarații de avere și interese
    • Publicare informații Legea 273/2006
  • Integritatea instituțională
  • MOL
    • U.A.T. Șieuț

      • Statutul unității administrativ teritoriale
      • Regulamentele privind procedurile administrative
      • Hotărârile autorităţii deliberative
      • Dispoziţiile autorităţii executive
      • Documente şi informaţii financiare

      Alte documente

      • Ordinea de zi a şedinţelor de consiliu local
      • Rapoarte - transparenţa decizională
      • Minutele şedinţelor de consiliu local
      • Procese verbale ale şedinţelor de consiliu local
      • Publicații de căsătorie
      • Declarații avere și interese
      • Carieră - anunțuri / formulare
      • Ştiri şi evenimente

      Procedura 03.07.2019

      Procedură din 3 iulie 2019 de organizare și publicare a monitoarelor oficiale ale unităților/subdiviziunilor administrativ-teritoriale, în format electronic.

      Emitent: Guvernul României

      Publicat în Monitorul Oficial nr. 555 din 5 iulie 2019

      ..detalii
  • Mărește font
  • Micșoreaza font
  • Alb-Negru
  • Inversează culorile
  • Valori inițiale
Conform Art.71 din Legea Nr. 448 / 6.12.2006

Comisii de specialitate U.A.T. Șieuț

ART. 124
Organizarea comisiilor de specialitate ale consiliului local
(1) După constituire, consiliul local își organizează comisii de specialitate, pe principalele domenii de activitate, în termenul stabilit prin regulamentul de organizare și funcționare a consiliului local.
(2) Pot fi membri ai comisiilor de specialitate numai consilierii locali.
(3) Operațiunile desfășurate în cadrul procedurii de constituire a comisiilor de specialitate, domeniile de activitate în care se pot organiza comisii de specialitate, numărul și denumirea acestora, numărul membrilor fiecărei comisii și modul de stabilire a locurilor ce revin fiecărui grup de consilieri sau consilieri independenți, precum și componența nominală a acestora se stabilesc prin hotărâre a consiliului local, cu respectarea configurației politice de la ultimele alegeri locale. Numărul membrilor unei comisii este întotdeauna impar.

Regulamentul cadru de organizare și funcționare a consiliilor locale din 30.01.2002, în vigoare de la 02 februarie 2002 până la 04 iulie 2019, fiind abrogat și înlocuit prin Codul administrativ din 03.07.2019

Comisia pentru programul de dezvoltare economică,buget-finanţe, administrarea domeniului public şi privat,gospodărire comunală, agricultură, urbanism și amenajarea teritoriului

Nr.Nume, prenumeFuncția în comisieApartenența politică
01SOCACIU Dumitru-Marius PreședinteUSR
02DEDEAN-Bortăș Ioan SecretarPNL
03SIMIONCA Florin-Ionel MembruPSD
04COJOC Aurelian-Vlăduț MembruAUR
05PEICA Pavel MembruPMP

Comisia pentru învățământ, sănătate, activități sportive, social-culturale și culte, muncă, familie, protecție socială

Nr.Nume, prenumeFuncția în comisieApartenența politică
01COTOC Iulian PreședintePSD
02SIMIONCA Simion-Marius SecretarPNL
03CREȚA Petru MembruPSD

Comisia juridică și de disciplină, administrarea serviciilor publice furnizate, drepturile cetățenilor, ordine publică și protecţia mediului

Nr.Nume, prenumeFuncția în comisieApartenența politică
01OLTEAN Alexandru-Teodor PreședinteAUR
02SIMIONCA Gavril SecretarPSD
03BUTA Grigore MembruUSD
Șieuț

Galerie foto:

SIPOCA 35

Website conform proiect „Guvernare transparentă, deschisă și participativă – standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit” – cod SIPOCA 35, realizat de către Secretariatul General al Guvernului (S.G.G.) în parteneriat cu Ministerul Afacerilor Interne

Program audiențe:

Primar:
8:00 - 12:30 (luni)

Secretar:
8:00 - 12:30 (miercuri)

implementare / scbn.ro

  • Declarații de avere și interese
  • Hotărâri
  • Dispoziţii
  • Carieră
  • Contact